FUCK YOU

Fyfan måndagar, jag är så himla trött. Kunde inte sova igår natt, satte på Shoo bre filem och blev kär i snubben som spelar huvudrollen i filmen. Snygg! Fast filmen va si så där, språket den va verkligen katastrof. Men annars var handligen rätt bra. Somnade kanske halv tre, sen så vaknade jag upp sex då någon kom in till rummet för att leta efter hudkräm. Åh blev så arg, så nu har jag inte fått så mycket sömn så jag är ganska irriterad och dryg. Det märkte X-et dirrekt när jag kom för trappan. Sitter på svenskan och är klar med uppgiften som jag gjorde hemma så nu får jag göra vad jag vill. Efter skolan ska jag med mamma till diatist ( stavning ) för att få lite råd. Sen ska jag nog dra till gymmet direkt efter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...