Galen helg.

Hello bello, vilken helg. En lördag jag kommer minnas på länge. Galet, hhhaha. Natten spenderades hos Esther . Vi hade det mys efter att vi var tbx från Iman. När jag kom hem hade mamma lagat världens godaste lunch, en thailänskt typ soppa. Lite svårt att förklara. Sen tog jag en lite nap, vaknade upp igen vid fem, lagade middag sen middagen gick jag ut på en spring tur. Det blev lite läskigt och mörkt så jag skyndade mig hem för att inte missa solsidan som är på tv nu. 
Då var det skola igen imorn, ush. Det är så jäkla tråkigt utan våran rektor! Men det blir nog en rolig dag imorn för vi ska till fyrishov och ha nån handikapp idrott. Efter det ska jag på medelpass på gymmet så jag hoppas på en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...