It's a lonely world.

Supp? Jag ogillar verkligen ordet hen. Förlåt men det låter så fult. Inget jag kommer att använda. Ush fulaste jag hört. Vill att det ska bli morgon, vill bara att tiden ska russsha! Bara två veckor kvar tills höstlovet, då åker jag till Gävle ifall inte Maria åker hit. Saknar min lilla pärla att det gör ont. Våra high school musical tider, Gud vi var besatt av filmen. Glömmer aldrig dagen vi va ensamma i lägenheten och dansade till låten, hahaha. Det va roliga tider det. Jag kommer ihåg våra stunder på stranden i rullsand när vi campade med våra familjer. Haha, så fula vi va! Gud jag saknar dig enormt. Men vi ses snart. Imorn blir det en kort dag, längtar. Diatist besöket gick ok, lite pinsamt. Fick mäta, väga och ta lite prover. Inte okej. Jag hatar att väga framför folk. Ush. Nej men jag fick bra råd, schema hem och en lista över vad jag får äta och vad jag inte ska stoppa i mig. Nu ska jag sova, imorn blir en spännande dag. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...