Krångel

Åh det går inte att blogga från datorn, ingen aning om det är fel på Internet eller blogg sidan. Drygt, så nu bloggar jag från mobilen. Dagen har varit bra, började ganska dåligt. Men blev bättre med tiden. Fick ett C på svenska blogginlägg jag skrev. Gjorde mig lite gladare. Sen så hade vi idrott där vi hade en lektion om livräddning. Min lärare visade oss ett klipp som jag nästan svimmade av. Ush, det va en kille som hade skurit sig på armen. Gud blodet bara sprutade. Och jag mådde så illa att jag fick ligga ner. Hela klassen kollade på och det va så skämmigt. Vet ju att jag inte borde se på sånt. Men visste inte att det skulle va så äckligt. När jag typ vaknade upp igen var det plötsligt fem lärare runt om mig. Aja, det va inte alls kul eller roligt. Imorn har jag sovmorgon till 10.30 heeeeeerligt! Så jag ska njuta och sova gött. Imorn blir det även dans fuego med Esther.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...