Love me like you do.

 
 
Den här låten gjorde min dag. Bästa låten han gjort. Shaaajt jag får rysningar varje gång jag lyssnar. Nu ska jag få i mig en macka sen packa för det blir dans med Esther. Skolan idag, hmmm vill inte ens gå in i det. Det ända jag kan skriva är KAAOS, drama och jag gillar inte tjejbråk. Töntigaste. På riktigt. Jag orkar inte mer. Alla va rätt nere efter att vi fick veta att vår rektior ska bort till en annan JB för att vikka för en rektorn där. Trååk, ni förstår inte. Vår rektor är en glädje spridare, jag har aldrig träffat en människa som är gladare än Omar. Han ler hela tiden, hälsar ALLTID när han ser oss.. oavsett hur många gånger han sett oss. Och han bryr sig om folk. Bästa rektorn jag haft/har. Nejj idag har det inte varit en bra dag för mig. Egentligen vill jag bara ligga i sängen och sova till det är över men det kommer aldrig hända. Iaf, känner att jag bara vill ta det lugnt ikväll och mysa med mamma efter dansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...