We are like diamonds in the sky.

Trött som en liten unge, ni anar inte hur roligt denna dag har varit. Började med att jag hade ett litet "prov" om vi ska kalla det. Nejmen jag fick kippa och visa för lärare så nu är det klart att jag kan ta emot kunder och jag får klippa på folk nu. Det var otroligt kul lektion. Jag la upp bilden på twitter om ni kanske missade. Det blev även snyggt och as nöjd blev både jag och min lärare. 
 
Sen på entrepenörskap fick vi gå ner på stan och göra lite uppgifter som var ganska pinsamt, vi fick gå runt och ställa massa konstiga frågor till människor som tyckte säkert att vi var helt knäppa i huvet. As kul för oss men skämmigt som fan. Iaf nu ska jag käka lite mellanmål, ta en liten naaaaaap och sen tänkte jag dra med familjen till barkaby centrum. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Info om bloggen
Själva innehållet i rutan här...